Wednesday, September 11, 2013

Home » » Nutriferon Penyelamat Budak Takutkan Ubat

Nutriferon Penyelamat Budak Takutkan Ubat

Kalau bab nak bagi makan ubat pelbagai ragam budak ada kan. Ada yang senang nak makan ubat maka selamatlah. Jika yang susah, mau menangis dulu nak bagi ubat kan. Tambahan lagi yang biasa mengganggu kesihatan anak-anak adalah demam, selsema, batuk. Itu seakan sakit biasa tambahan lagi anak-anak yang dihantar ke taska atau pusat asuhan.

Antara kedua anak saya, yang kakak memang ratu telan ubat. Cakaplah ubat apa pun selamba sahaja walaupun ubat batuk. Siap guna shringe sendiri. Dari umur setahun sampailah sekarang susah 6 tahun, bab ubat tak susah nak suruh. Bukan takat suruh tapi kadang kena sorok!

Berlainan pula dengan adiknya. Kalau nak makan ubat bila kena demam adalah sesuatu yang menguji. Memang tahan je lah telinga dengar dia nangis. Tapi saya sekarang tidak lagi. Kalau demam pun saya agak senang hati sebab adanya nutriferon sebagai penyelamat. Kalau anda semua nak tau info lanjut tentang nutriferon boleh baca sini.

KHASIAT NUTRIFERON YANG TIADA BANDINGAN UNTUK ANTIBODI SEMULAJADI


Minggu lepas Aqeef kena demam. Dari tengahari tu badannya dah pun panas. Saya jangkakan mesti petang tu akan lebih teruk demamnya, dan memang betul dan tepat sekali lah. Petang tu makin tak bermaya, dan agak meragam. Saya terus berikannya nutriferon. Tengoklah budak demam mesti kesian kan?



walau demam, henpon tetap di hati



nutriferon antibodi semulajadi
selamba telan nutriferon


khasiat nutriferon
sudah merasakan sihat

memang senanglah kalau nak bagi budak-budak makan nutriferon. Tak perlu bancuh hanya bagi je dalam sachet tu terus bagi telan. Rasa pun manis-manis buah memang kanak-kanak suka. Jom tengok video cara bagaimana Aqeef telan nutriferon secara profesional :)


nutriferon antibodi semulajadi



klik link ini untuk aksi sepenuhnya:

CARA PENGAMBILAN NUTRIFERON BY AQEEF IMAN


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email wfatihanum@yahoo.com untuk maklumat lanjut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...